6. LEVERING 

De bestelling zal pas geleverd worden aan de klant, na receptie van de complete betaling. 

De leveringen worden alleen in België uitgevoerd via Bpost dat 3 leveringsmethodes voorsteld : 

  • Op het adres van de bestemmeling
  • In een afhaalpunt gekozen door de Koper
  • In een pakjesautomaat van uw keuze

Belangrijk : Gelieve goed na te kijken dat uw adres correct en volledig is bij de bevestiging van uw bestelling. Als u voor een levering aan huis kiest ervoor zorgen dat u goed het huisnummer, busnummer vermeld,  alsook de naam zetten die op de brievenbus genoteerd is. Als de bestelling ons terug komt door “ adres onvolledig”, zullen de leveringskosten ten uwe laste zijn en onmiddellijk afgetrokken worden van het totale bedrag van uw bestelling bij de terugbetaling.

7. LEVERINGSTERMIJN

De leveringstermijn die op de bevestiging van uw bestelling is genoteerd is altijd indicatief en kan verschillen volgens de leveringsmethode die u hebt gekozen. De verkoper zal alles doen om de leveringstermijn te respecteren, maar als de leveringstermijn niet kan worden nageleverd leidt dit niet tot de de opzegging van de bestelling. Geen enkele vergoeding kan geëist worden aan de verkoper onder voorbehoud van wat hieronder vermeld is.

Volgen van uw pakje 

Na het verzenden van uw pakje, zal u een e-mail ontvangen voor de opvolging van uw pakje met een eigen volgnummer. U kan met uw  volgnummer uw pakje volgen op de website van B-post.

8. LEVERINGSKOSTEN 

De leveringskosten zijn vast en komen aan ; voor elke bestelling van minder dan 50,00 EURO zijn de leveringskosten van 4,95 EURO; voor elke bestelling tussen 50 EURO en 100 EURO zijn de leveringskosten van 3,95 EUR en de bestellingen boven 100,00 EUR worden gratis geleverd. 

11. RETOUR EN TERUGBETALING

Om een retour uit te voeren moeten jullie gaan op “Mijn account/Mijn bestellingen/Een retour aanvragen “ binnen de 14 dagen na levering. 

Bij elke levering zal zich een retourdocument bevinden alsook een klever om op de colli te plakken.

De terugzendingskosten van een product, zijn helemaal ten koste van de koper.

11.1. Voorwaarden voor de terugkeer

Het product zal moeten worden teruggekeerd in de originele staat. Dit wil zeggen in nieuwe staat met de etiquette met de referentie en nog in de verpakking van oorsprong met al hun eventuele accessoires. Het geheel met een retour bon al op voorhand ingevuld. De retour bon zal natuurlijk ook op het pakje gekleefd worden dat terug naar de verkoper wordt gestuurd.

11.2 Behandelingstermijn 

De behandelingstermijn van een retour varieert tussen 3 en 10 dagen. De Koper zal verwittigd worden per mail over de behandeling van zijn retour, hij kan natuurlijk de behandeling opvolgen via het nummer dat staat op het ontvangstbewijs dat hij heeft ontvangen bij het afzetten van het pakje. 
  
11.3. Vergoeding
 

De vergoeding wordt via dezelfde betalingsmethode terugbetaald aan de koper dat hij gekozen had bij het betalen van zijn bestelling. Indien de terugbetaling een bestelling gebeurde met een kortingsbon of een promo code, zal deze in proprata in mindering gebracht worden van het terug te betalen bedrag.De retourkosten zijn ten laste van de Koper.