11. RETOUR EN TERUGBETALING

Om een retour uit te voeren moeten jullie gaan op “Mijn account/Mijn bestellingen/Een retour aanvragen “ binnen de 14 dagen na levering. 

Bij elke levering zal zich een retourdocument bevinden alsook een klever om op de colli te plakken.

De terugzendingskosten van een product, zijn helemaal ten koste van de koper.

11.1. Voorwaarden voor de terugkeer

Het product zal moeten worden teruggekeerd in de originele staat. Dit wil zeggen in nieuwe staat met de etiquette met de referentie en nog in de verpakking van oorsprong met al hun eventuele accessoires. Het geheel met een retour bon al op voorhand ingevuld. De retour bon zal natuurlijk ook op het pakje gekleefd worden dat terug naar de verkoper wordt gestuurd.

11.2 Behandelingstermijn 

De behandelingstermijn van een retour varieert tussen 3 en 10 dagen. De Koper zal verwittigd worden per mail over de behandeling van zijn retour, hij kan natuurlijk de behandeling opvolgen via het nummer dat staat op het ontvangstbewijs dat hij heeft ontvangen bij het afzetten van het pakje. 
  
11.3. Vergoeding
 

De vergoeding wordt via dezelfde betalingsmethode terugbetaald aan de koper dat hij gekozen had bij het betalen van zijn bestelling. Indien de terugbetaling een bestelling gebeurde met een kortingsbon of een promo code, zal deze in proprata in mindering gebracht worden van het terug te betalen bedrag.De retourkosten zijn ten laste van de Koper.